Het kan zijn dat u na aanschaf van uw nieuwe bril of contactlenzen nog steeds last houdt van onscherp zicht, een stijve nek, duizeligheid, vermoeidheid en struikelen. Dat is vervelend, want dat zou u niet mogen verwachten van uw nieuwe bril of contactlenzen. Na een aantal dagen gewenning (zeker in het geval van een multifocale bril) hoort eigenlijk geen sprake meer te zijn van klachten. Het is dus mogelijk dat de bril of contactlenzen die u heeft aangeschaft, geen passende oplossing heeft geboden voor uw oogproblemen. Het is ook mogelijk dat de oogmeting niet correct is uitgevoerd. Dat kan gebeuren, maar is natuurlijk niet de bedoeling.
Als u niet tevreden bent over uw aankoop, aarzel dan niet om langs te komen voor een second opinion. Doorlopen met klachten is niet goed voor uw gezondheid. Tijdens een second opinion bekijk ik opnieuw uw oogproblemen. Ik luister uitgebreid naar uw klachten, ook de klachten die u had vóór aanschaf van de nieuwe bril of contactlenzen. Vervolgens meet ik zorgvuldig de conditie en sterkte van uw ogen en maak daarbij gebruik van geavanceerde apparatuur. Ik kijk of uw bestaande bril of contactlenzen voldoet aan de uitkomst van mijn onderzoek. Daar neem ik ruim de tijd voor. Indien het zicht verbeterd kan worden of uw klachten verholpen kunnen worden, zal ik deze vrijblijvend met u delen. Dit gebeurt uiteraard onafhankelijk. De resultaten krijgt u op schrift mee.
Door mijn ruime ervaring als opticien kan ik u gepaste oogzorg bieden. Wanneer uw nieuwe bril of contactlenzen niet aan uw verwachting voldoet, bent u bij mij van harte welkom voor een second opinion. Om hiervoor voldoende tijd te kunnen nemen, wil ik u vragen hiervoor een afspraak te maken. Op die manier bent u verzekerd van voldoende tijd, aandacht en zorg voor uw probleem. Tot ziens in mijn winkel!
verder lezen